اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۲۸۱
تمجید مهاجم سابق استرالیا از گزینه مورد نظر کی‌روش
مهاجم سابق استرالیا با تمجید از ستاره ایرانی تیم ملبورن‌سیتی، گفت: دانیال ارزانی می‌تواند یک دارایی بزرگ برای تیم ملی استرالیا باشد.
۱۲:۴۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

به نقل از Fox Sport، دانیال ارزانی به واقع یکی از بهترین بازیکنان است که می‌خواهد در جام جهانی شرکت کند اما ممکن است این همراهی با تیم استرالیا نباشد.

این بازیکن ملبورن سیتی در لیگ A بازی می‌کند که تیم آسیایی ایران به دنبال این است بتواند تابعیت وی را تغییر دهد. ارزانی در ایران متولد شده و مورد علاقه کارلوس کی‌روش برای جذب شدن به تیم ملی ایران است.

برت فان مارویک سرمربی جدید تیم ملی استرالیا در استادیوم سانکروپ نبود تا بازی ارزانی را در دیدار با بریسبن تماشا کند، اما لوک کاسرلی مدیر تیم‌ ملی فوتبال استرالیا به دنبال یک قرار رسمی بود تا این بازیکن 19 ساله را متقاعد کند که برای استرالیا به میدان برود.

طبق قانون فیفا، ارزانی که برای تیم جوانان استرالیا بازی کرده می‌تواند برای تیم ملی ایران به میدان برود. تنها راهی که ایران نمی‌تواند این بازیکن را در اختیار بگیرد این است که این مهاجم ستاره در تیم بزرگسالان در جام جهانی به میدان برود.

جان کاسمینا مهاجم سابق استرالیا در این باره گفت: این بازیکن استعداد فوق‌العاده‌ای دارد. او عاشق دریبل کردن است. بازیکنی جسور که ریسک می‌کند. ارزانی دوست‌داشتنی و باهوش است.

وی افزود: پیش از این صحبت از او برای انتقال یک میلیون دلاری به خارج از کشور بود اما حدس می‌زنم بزرگترین موضوع ایرانی بودن این بازیکن است.

مهاجم سابق استرالیا خاطرنشان کرد: ما نیاز داریم از او برای تیم ملی استرالیا محافظت کنیم چرا که او می‌تواند دارایی بزرگی برای ما باشد. با مهارتی که این بازیکن دارد و آنچه که می‌تواند ارائه کند، باید روی او تمرکز کرده تا بتوانیم او را نگه داریم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین